Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(32)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(19)
Autor
Aleszczyk Józef
(2)
Bodył Szymala Piotr
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Kalinowski Marcin
(2)
Kowalski Jacek M
(2)
Miętki Zygmunt
(2)
Pioterek Paweł
(2)
Zajkowska Monika
(2)
Zając Czesław
(2)
Adamczewski Piotr. Red
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Balicki Władysław
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Chromińska Maria
(1)
Czerwiński Janusz (1936- )
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dziadkiewicz-Ilkowska Anna
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forlicz Stefan (1950- )
(1)
Gmińska Renata
(1)
Golec Maria Magdalena
(1)
Głuchowski Jan
(1)
Ignatczyk Walentyna
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jasiński Maciej (1957- )
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jaworski Jacek (ekonomia)
(1)
Jaworski Jacek (ekonomia). Red
(1)
Kotowska Beata
(1)
Krysieniel Krzysztof
(1)
Krysiński Wojciech (ekonomista)
(1)
Kuklińska Dorota
(1)
Maciejewicz Krzysztof
(1)
Magier-Łakomy Ewa
(1)
Małecki Andrzej. Red
(1)
Mielcarek Jarosław
(1)
Mytlewski Adam. Red
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Patrzałek Leszek
(1)
Pigla Marlena
(1)
Polowczyk Jan
(1)
Pronobis Michał
(1)
Przybysz Janina
(1)
Siwa-Niedrowska Agnieszka
(1)
Skawińska Eulalia. Red
(1)
Skórska Anna (1973- )
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Stefanowski Jerzy. Red
(1)
Uziębło Aldona
(1)
Walkowiak Katarzyna
(1)
Wilczyński Wacław
(1)
Wiśniewski Jan
(1)
Woś Jerzy
(1)
Wróbel Sylwester
(1)
Wykrętowicz Stanisław
(1)
Wykrętowicz Stanisław. Red
(1)
Zieleniecka Barbara
(1)
Ziomek Agnieszka
(1)
Ziółkowska Wiesława
(1)
Łuczak Beata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Odbiorca
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(5)
Banki
(4)
Innowacje
(4)
Zarządzanie
(4)
Marketing
(2)
Rynek finansowy
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska
(2)
Usługi
(2)
Akwizycja
(1)
Bank centralny
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety terenowe
(1)
Chorwacja
(1)
Ekonomia
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Izby rolnicze
(1)
Kadry
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Leasing
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Mikroekonomia
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nieruchomości
(1)
Obligacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek pracy
(1)
Rynki finansowe
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd miejski
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Statystyka
(1)
Targi i wystawy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transport powietrzny
(1)
Wealth management
(1)
Wieś
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; nr 1)
Bibliogr. s. 269-283.
Streszcz. ang.
Głównym celem naukowym pracy była weryfikacja hipotez, wśród których główna brzmi następująco: wykorzystanie środków public relations podczas targów znacząco wpływa na kreowanie czy poprawę wizerunku firmy.Badanie wykorzystania środków public relations przez małe i średnie przedsiębiorstwa, wystawiające się na polskich targach, zostało przeprowadzone w latach 2006-2007. Swoim zasięgiem objęło niemal całą Polskę. Bazę danych wszystkich wystawców sporządzono na podstawie katalogów targowych, uzyskanych od organizacji targowych, oraz na podstawie danych teleadresowych, dostępnych na stronach internetowych tych organizacji. Oszacowano, że liczba małych i średnich przedsiębiorstw, wystawiająca się na targach w badanych okresie, wynosi 13 235. Następnie wyeliminowano przedsiębiorstwa duże, zagraniczne, organizacje non profit, stowarzyszenia, kluby i towarzystwa. Projektując badanie, podjęto decyzję o zastosowaniu losowania warstwowego. Dane, służące realizacji tematu badawczego, zebrano metodą wywiadu telefonicznego, w którym uczestniczyły 363 przedsiębiorstwa, oraz za pomocą wywiadów osobistych z dziennikarką prasową i organizatorem targów.
WSTĘP * 1. KOMUNIKOWANIE JAKO SPOSÓB NA KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY * 1.1. Rola i funkcje public relations w erze szumu informacyjnego i reklamy * 1.1.1. Koncepcja doboru technik i treści public relations * 1.1.2. Rola otoczenia w budowaniu planu działań public relations * 1.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z grupami otoczenia * 1.3. Public relations a dziedziny pokrewne * 1.4. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie * 1.4.1. Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta * 1.4.2. Prezentacja oferty a psychologia nabywcy * 2. ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM I KOMUNIKOWANIE SIĘ FIRMY Z OTOCZENIEM * 2.1. Wizerunek firmy jako rezultat oddziaływania public relations * 2.1.1. Reputacja i wizerunek firmy (corporate image) * 2.1.2. Wizerunek firmy a wizerunek marki * 2.2. System całościowej identyfikacji firmy (corporate identity) * 2.3. Przyczyny różnic między tożsamością a wizerunkiem przedsiębiorstwa * 2.4. Targi a marketing relacji * 2.4.1. Promocja bezpośrednia jako czynnik tworzący marketing targowy i targowe public relations * 2.4.2. Rozwój targowego-wystawienniczego public relations * 3. EWOLUCJA KONCEPCJI TARGÓW * 3.1. Geneza powstania targów oraz ich funkcje * 3.1.1. Starożytność i średniowiecze * 3.1.2. Targi w Europie nowożytnej * 3.2. Współczesny krajowy rynek targowy, jego początki i uwarunkowania historyczne * 3.3. Rodzaje imprez targowych * 3.4. Typologia uczestników targów * 3.5. Cele uczestnictwa w targach i ich klasyfikacja * 3.5.1. Ilościowe określenie celów * 3.5.2. Cele promocyjne a dobór narzędzi * 4. TECHNICZNO-ORGANIZACYJNE ASPEKTY WYSTAWIANIA SIĘ NA TARGACH * 4.1. Targi jako sposób na kreowanie wizerunku firmy * 4.1.1. Wybór powierzchni wystawienniczej * 4.1.2. Kształt stoiska * 4.1.3. Wpływ wyposażenia stoiska na postrzeganie zwiedzających * 4.2. Budowanie wizerunku za pomocą środków promocyjnych * 4.2.1. Środki wizualne jako sposób komunikowania się firmy z otoczeniem * 4.2.2. Literatura firmowa i targowa jako element całościowej identyfikacji firmy. * 4.3. Działania promocyjne, w tym sponsoringowe * 5. REALIZACJA DZIAŁAŁ WIZERUNKOWYCH NA TARGACH ZA POMOCĄ AKTYWNYCH DZIAŁAŁ I ŚRODKÓW PUBLIC RELATIONS * 5.1. Rola personelu targowego w kreowaniu pozytywnego wyobrażenia o firmie * 5.1.1. Zasady doboru personelu * 5.1.2 Rola efektywnej komunikacji personelu * 5.2. Relacje z mediami jako sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem * 5.2.1. Specyfika pracy z dziennikarzami * 5.2.2. Działania medialne w tworzeniu wizerunku firmy na targach * 5.2.3. Wybór rzecznika prasowego a bezpośredni kontakt z mediami * 5.3. Prezentacja firmy podczas konkursów organizowanych przez zarząd targów * 6. DZIAŁALNOŚĆ PUBLIC RELATIONS NA TARGACH W ŚWIETLE BADAŁ EMPIRYCZNYCH * 6.1. Targi w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw * 6.2. Etapy komunikacji targowej na podstawie przeprowadzonego badania * 6.2.1. Komunikacja przed targami * 6.2.2. Komunikacja podczas targów * 6.2.3. Komunikacja po zakończeniu targów * 6.3. Poprawa wizerunku firmy poprzez udział w targach * ZAKOŁCZENIE * ZAŁĄCZNIK 1. PROJEKT BADANIA WŁASNEGO * ZAŁĄCZNIK 2. TARGI POSIADAJĄCE ZNAK "TARGI Z REKOMENDACJĄ" * ZAŁĄCZNIK 3. WYWIAD Z WANDĄ MISIAK, ORGANIZATORKĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW WARMII I MAZUR * ZAŁĄCZNIK 4. WYWIAD Z LUDMIŁĄ KAMIŁSKĄ-BARTOCHĄ, DZIENNDXARKĄ PRASOWĄ SPECJALIZUJĄCĄ SIĘ W TEMATYCE TARGOWEJ * ZAŁĄCZNIK 5. KWESTIONARIUSZ WYWIADU TELEFONICZNEGO ZASTOSOWANY W BADANIACH WŁASNYCH PROWADZONYCH NA TEMAT WYKORZYSTYWANIA ŚRODKÓW PUBLIC RELATIONS NA POLSKICH TARGACH * BIBLIOGRAFIA * SPIS RYSUNKÓW * SPIS TABEL * SPIS WYKRESÓW * Sumary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53651 (1 egz.)
Kaucja: 33,93 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ; t. 1)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częściowo w jęz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51736 (1 egz.)
Kaucja: 26,33 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 37/2014)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów i przedsiębiorców.
Streszcz. ang. przy rozdz.
Wiedza to najważniejszy zasób, jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób. Jest wynikiem analizy i syntezy danych związanych z doświadczeniem, obserwacjami oraz celowymi badaniami prowadzonymi przez ludzi nauki. Powstaje między innymi w szkołach wyższych, gdzie nieustannie poszukuje się nowoczesnych rozwiązań umożliwiających rozwój społeczno-ekonomiczny kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55143 (1 egz.)
Kaucja: 25,65 zł
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 47)
Bibliogr. przy art.
Tekst. pol., ang. Streszcz. ang.
Szybkie i gwałtowne zmiany jakie dokonują się w dzisiejszym świecie, głównie w zakresie gospodarki, powodują potrzebę, z jednej strony - ciągłego aktualizowania posiadanej wiedzy i analizowania zachodzących procesów, z drugiej zaś - przyczyniają się do rozwoju badań i analiz naukowych. Zarówno rynki finansowe, szeroko rozumiane inwestycje, jak i polityka gospodarcza są istotne dla praktyków oraz teoretyków życia gospodarczego, dlatego też niniejsza monografia skupia się na wybranych aspektach tej problematyki. Prezentowane opracowanie jest rezultatem indywidualnych oraz zbiorowych badań naukowych realizowanych w polskich i zagranicznych ośrodkach naukowych. Podejmowana przez Autorów w monografii problematyka jest bardzo zróżnicowana, choć nie obejmuje wszystkich zagadnień związanych z rynkami finansowymi, inwestycjami oraz polityką gospodarczą. Lektura opracowania może stać się nie tylko inspiracją do dalszych, pogłębionych badań nad poruszaną problematyką, ale także przyczynić się do wdrażania i kreowania nowych rozwiązań w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55777 (1 egz.)
Kaucja: 40,27 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 2)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19.A (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
Kaucja: 37,41 zł
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 49)
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie w języku angielskim. Rozdział 7 w języku angielskim.
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów. Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw. Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56212 (1 egz.)
Kaucja: 40,95 zł
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 50/2017)
Bibliografia przy rozdziałach.
Tekst i streszczenie polskie, angielskie.
Turbulentne zmiany dokonujące się w dzisiejszym otoczeniu, czasem określane mianem rewolucji cywilizacyjnej osiągają coraz większą skalę i prowadzą do głębokich przemian gospodarczych, społecznych i politycznych. W takich warunkach zarządzanie przedsiębiorstwem staje się szczególnie trudne, a poszukiwanie skutecznych sposobów kształtowania konkurencyjności stanowi przedmiot dyskusji wielu środowisk naukowych i biznesowych. Zakres zagadnień poruszanych w niniejszej publikacji nawiązuje do problematyki zmienności warunków funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw oraz ciągłego doskonalenia procesów zarządzania organizacją. Dzięki prezentacji wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych w kraju i za granicą, omawiane zagadnienia przyczyniają się do wyjaśnienia aktualnych tendencji rozwojowych oraz wyzwań. Opublikowane artykuły i podjęta w nich dyskusja stanowią inspirację do dalszych badań i kreowania nowych koncepcji w tym zakresie oraz mogą być wykorzystywane w praktyce gospodarczej do implementacji rozwiązań biznesowych w celu ciągłego doskonalenia zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56223 (1 egz.)
Kaucja: 40,95 zł
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Fachowe)
Forma i typ
Gatunek
Tytuł serii: Wydawnictwa Fachowe
Na s. red. błędny .
Bibliogr. s. 131-139.
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne.Zaprezentowano w niej:współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce,stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym,otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce.Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym:studentów kierunku "Turystyka i rekreacja" i innych, na których realizowane są specjalności o profilu turystycznym lub wybrane treści programowe z zakresu turystyki,praktyków, zajmujących się problematyką promocji i rozwoju funkcji turystycznej.Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku.
Spis zastosowanych akronimów * Wprowadzenie * Rozdział 1 * Zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką * w Polsce do 2000 r. * 1.1. Turystyka w strukturach organizacyjnych do 1918 r * 1.2. Organizacja i zarządzanie turystyką w okresie międzywojennym * 1.3. Organizacja i zarządzanie turystyką w latach 1945-1999 * Rozdział 2 * Współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką * 2.1. Destination Marketing (Management) Organisations (DM0) - nowoczesne struktury organizacyjne w turystyce * 2.2. Charakterystyka zadań i kompetencji najważniejszych podmiotów * tworzących współczesne systemy organizacji i zarządzania turystyką * Rozdział 3 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu ogólnokrajowym * 3.1. Turystyka w strukturze administracji i zarządzania państwem * 3.2. Narodowa administracja turystyczna (NTA) * 3.3. Narodowa organizacja turystyczna (NTO) * 3.4. Organizacje samorządu gospodarczego i stowarzyszenia turystyczne * Rozdział 4 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu regionalnym * 4.1. Turystyka w wojewódzkich jednostkach samorządu terytorialnego * 4.2. Regionalne organizacje turystyczne (ROT) * 4.3. Inne podmioty systemu zarządzania turystyką na szczeblu regionalnym * Rozdział 5 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym * 5.1. Turystyka w powiatowych i gminnych jednostkach samorządu * terytorialnego * 5.2. Lokalne organizacje turystyczne (LOT) * 5.3. Inne podmioty systemu zarządzania turystyką na szczeblu lokalnym * Rozdział 6 * Otoczenie międzynarodowe i jego wpływ na system organizacji * i zarządzania turystyką w Polsce * 6.1. Globalizacja a współczesne systemy organizacji i zarządzania turystyką * 6.2. Rola i wpływ organizacji międzynarodowych na system zarządzania * turystyką * Rozdział 7 * Polski model organizacji i zarządzania turystyką na tle rozwiązań stosowanych * w innych krajach europejskich. * 7.1. Region Skandynawski * 7.2. Region Bałtycki * 7.3. Region Wysp Brytyjskich * 7.4. Region Zachodnioeuropejski * 7.5. Region Alpejski * 7.6. Region Środkowoeuropejski * 7.7. Region Wschodnioeuropejski * 7.8. Region Czarnomorski * 7.9. Region Śródziemnomorski * 7.10. Kierunki zmian w systemach organizacji i zarządzania turystyką - analiza porównawcza * Zakończenie * Bibliografia * Spis tabel * Spis rysunków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 29,25 zł
Książka
W koszyku
Teoria i praktyka zarządzania finansami przedsiębiorstw / Jacek Jaworski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu ; Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa Gdańsk, 2021. - 543 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 491-504.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych: księgowych, controllerów, specjalistów ds. analiz, dyrektorów finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.B (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10.F (5 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość finansowa od podstaw / Józef Aleszczyk. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2004. - 351 s. ; 30 cm.
Bibliogr., akty prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 657 (1 egz.)
Kaucja: 58,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16.A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makroekonomia / Władysław Balicki. - Wyd. 3. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2006. - 218, [1] s. : tab. ; 24 cm.
Spis treści w jęz. niem., ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48592 (1 egz.)
Kaucja: 34,80 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.B (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48153 (1 egz.)
Kaucja: 40,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48442 (1 egz.)
Kaucja: 44,80 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45586 (1 egz.)
Kaucja: 34,00 zł
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 3. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2007. - 265, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 258-263.
Podręcznik akademicki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.B (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej